Animal Jam

Beschrijving Animal Jam

Animal Jam is een spel dat kinderen met hun ouders kunnen spelen. De spelers kunnen hun eigen helden maken en hun personages en huisjes personaliseren. Ze kunnen ook chatten met hun vrienden, samenwerken met anderen tijdens avonturen en meer te weten komen over de natuur en wilde dieren. De game is simpel maar erg entertainend en het samen met National Geographic ontwikkeld.

De spelers kunnen een kleurrijke, dromerige wereld ontdekken en ze kunnen tegelijkertijd ook video's over dieren bekijken. Animal Jam speelt zich af in Jamaa, een exotische wereld met een aantal omgevingen en ecosystemen. De spelers van Animal Jam worden Jammers genoemd. Het spel is ontwikkeld om kinderen een veilig, leuk en leerrijk spel te geven om zo hun kennis van de natuur uit te breiden, en de ouders houden van de manier waarop de ervaren moderators consant op zoek zijn naar nieuwe manieren om het spel zo veilig als mogelijk te maken. Ouders kunnen zo de controle over de account en chats overnemen, terwijl ze zich kunnen ontspannen, wetende dat het spel een uitstekend privacybeleid heeft en volledig vrij is van advertenties.

De dieren kunnen gepersonaliseerd worden met verschillende patronen, kleuren en meer. De hollen kunnen ook gepersonaliseerd worden met verschillende items. Animal Jam is een massively multiplayer online virtuele wereld en is ontwikkeld door WildWorks. De spelers kunnen zelfs foto's en informatie over planten en dieren opslaan in hun Journey Books en die dan later opnieuw bekijken. Het spel is beschikbaar op vele platformen zoals Android, iOS, Windows en Linux. Waarom begin je de kindvriendelijke wereld van Animal Jam niet vandaag te ontdekken?

Animal Jam screenshot1 Animal Jam screenshot2 Animal Jam screenshot3 Animal Jam screenshot4 Animal Jam screenshot5 Animal Jam screenshot6 Animal Jam screenshot7 Animal Jam screenshot8 Animal Jam screenshot9 Animal Jam screenshot10

Animal Jam benodigdheden

• Windows XP/Vista/7/8.1/10 (32-bit or 64-bit)
  • 2 GHz or higher