Grand Prix Racing Online

Beschrijving Grand Prix Racing Online

De MMO sportgame Grand Prix Racing Online geeft de je mogelijkheid om als manager snelle auto's te maken, tegenstanders uit te dagen en een geweldige crew samen te stellen om je kansen op de overwinning te vergroten. Je kan je auto's verbeteren met behulp van extra aandrijvingskracht, een betere besturing, versnelling en balans zodat je sneller naar de top kan racen. Je kan ook de steun van sponsors winnen, als een manager spelen en live races bekijken. Succesvolle spelers moeten de beste rijdstrategieën bedenken om de eerste plaats te behalen, en je kan je vaardigheden verbeteren door te oefenen. Elke dinsdag en vrijdag zijn er ook live races beschikbaar, maar je moet je eerst kunnen kwalificeren. De game is ontwikkeld door GPro Ltd.

Het is belangrijk dat je zo weinig mogelijk tijd spendeert op de racetrack. Je moet je tijd gebruiken om gedetailleerde informatie en statistieken over de andere racers te vinden, die je dan kan helpen om een van de besten te worden. Je kan ook de winkel bezoeken voor upgrades voor je auto of om op zoek te gaan naar nieuwe mogelijkheden om een voordeel te hebben op je competitie. Je budget kan beperkt zijn, dus het is van belang om je geld goed te beheren. Na de live races krijg je een gedetailleerde analyse over je prestatie zodat je jezelf kan veranderen om steeds meer succes te behalen bij je volgende wedstrijden. Als je een Grand Prix Racing Online-race mist, kan je altijd de laatste race opnieuw afspelen om je auto alsnog in actie te zien.

Waarom spring je niet vandaag in deze realistische en snelle wereld van Grand Prix Racing Online?

Grand Prix Racing Online screenshot1 Grand Prix Racing Online screenshot2 Grand Prix Racing Online screenshot3 Grand Prix Racing Online screenshot4 Grand Prix Racing Online screenshot5 Grand Prix Racing Online screenshot6 Grand Prix Racing Online screenshot7 Grand Prix Racing Online screenshot8 Grand Prix Racing Online screenshot9 Grand Prix Racing Online screenshot10

Grand Prix Racing Online benodigdheden

• Windows XP/Vista/7/8.1/10 (32-bit or 64-bit)
  • 2 GHz or higher