Schrijf een artikel of neem een video op:

Schrijf een artikel of maak een video over deze game.
    Dit kan een review zijn, een tutorial, een guide enz... Meer

Record Video Bevestig
    Schrijf artikel Bevestig

Beschrijving MageRealm

In de MMORPG Magerealm voor op je browser kunnen spelers genieten van een kwaliteitsvolle features en een team samenstellen van helden om je te helpen tijdens gevechten, om licht te maken of om dark angels op te riepen die je tijdens gevechten kunnen helpen en je een hogere plaats op het PvP scorebord geven. Er zijn drie klassen van personages om uit te kiezen, Truthkeeper, Spellmaster en Realmguard. De personages kunnen gepersonaliseerd worden met verschillende vergrendelde vaardigheden.

De game omvat dungeons, gilden, en veilingshuis, beloningen en een complex crafting-systeem. Er zijn talrijke kansen om je vaardigheden te laten zien en te overwinnen. Magereal is uitgegeven door GTArcade en combineert het role-plaing met snelle actie in een onvoorspelbare wereld. Het is bekend wegens z'n real-time gevechten. Je zult een wereld betreden waar de Holy City vernield is en je de enigste mage bent die kon overleven. Nu is het jouw verantwoordelijkheid om de wereld te redden en het licht terug de wereld in te brengen, en dit terwijl je de geheimen van de memory orbs ontdekt. Je kan het Statue of Light en de Dark Angel activeren om je eigen engel op te roepen wanneer je een bepaald level bereikt.

Je successen worden beloond door de Council of Mages. Er zijn verschillende activiteiten die je alleen of met vrienden kan spelen. Je kan met je vrienden samenwerken om machtige eindbazen aan te gaan, ze te verpletteren en hun waardevolle schat te verzamelen. De game heeft positieve kritiek ontvangen voor de graphics, die zeer indrukwekkend zijn voor een browsergame. Waarom speel je Magerealm niet vandaag nog?

Screenshot
MageRealm screenshot1 MageRealm screenshot2 MageRealm screenshot3 MageRealm screenshot4 MageRealm screenshot5 MageRealm screenshot6 MageRealm screenshot7 MageRealm screenshot8 MageRealm screenshot9 MageRealm screenshot10
Video

MageRealm benodigdheden

• Windows XP, Vista, 7, 8