Metal Assault

Beschrijving Metal Assault

De sidescrolling MMO Metal Assault biedt een adembenemende "shoot 'em up" gameplay en vier hoofdpersonages, defensieve Carl, indrukwekkende Burton, strategische Ai en sluipschutter Marie, aan. Je kan ervoor kiezen om alleen of met vrienden te spelen, en er zijn vele verschillende belonende gamemodes om van te genieten zoals PvP deathmatches en zombiescenario's waarin je moet samenwerken. De PvP modes zijn bedoeld om met tot acht gamers te spelen, en je kan je stad vullen met avatar's terwijl je drie verschillende zones ontdekt. Train jezelf in de Militaire Basis, pas items aan en berg ze op in het Commerciële District en neem deel aan de toernooien op het Stadsplein.

De City of HERZ is binnengevallen door een hordes zombies, en je kan ze aangaan in zeven verschillende scenario's. Er zin verschillende voertuigen om te besturen, inclusief tanks, helikopters en robotpakken. Je kan je personage personaliseren met de items die je tijdens missies hebt verdiend en items uit de winkel. Er zijn PvP en PvE modes in de game beschikbaar en het spel is ontwikkeld om niet alleen de ervaren, maar ook de beginnende spelers aan te trekken.

Metal Assault is ontwikkeld en uitgegeven door Aeria Games, een van de meest gerespecteerde teams ter wereld. De game is bekend wegen z'n beeldschone graphics en je kan samenwerken met andere spelers om vanuit de lobby gevaarlijke monsters en troepen te bevechten. Er zijn twee PvP combat modes: Deathmatch en Item PvP. Ven je klaar om deze giftige, maar opwindende wereld van Metal Assault te betreden? Zo ja, wacht dan niet langer en ga kijken waar al die commotie rond draait.

Metal Assault screenshot1 Metal Assault screenshot2 Metal Assault screenshot3 Metal Assault screenshot4 Metal Assault screenshot5 Metal Assault screenshot6 Metal Assault screenshot7 Metal Assault screenshot8 Metal Assault screenshot9 Metal Assault screenshot10

Metal Assault benodigdheden

• Windows 7/8.1/10 (32-bit or 64-bit)
  • Intel - Core i5 2.5 GHz, AMD - Phenom II X4 2.5 GHz