My Free Circus

Beschrijving My Free Circus

Neem de job van een circusartiest op je in de browsergame My Free Circus en ga opwindende uitdagingen aan. Dirigeer je eigen circus, wind je bezoekers om met adembenemende shows en verdien fantastische beloningen en extra content. Kies je artiesten zelf uit en neem ze eventueel aan, verzorg exotische dieren en neem een kijkje in de dagelijkse wereld van het circus. Ontdek het plezier van My Free Circus.

De game omvat traditionele acts zoals clowns, gevaarlijke leeuwen en gekke koorddansers - er wachten allerlei attracties in My Free Circus op jou, en je kan deze browsergame hier op Bananatic spelen. Als circusartiest heb je de taak om een heleboel belangrijke beslissingen te nemen, maar ook om op de kleine details te letten. Je moet de groepen messenwerpers, vuurspuwers, jongleerders en goochelaars samenstellen. Koop en verzorg nieuwe dieren, en behandel hen met veel zorg en voorzie hen van het juiste voedsel zodat je ze kan gebruiken in spannende shows. Je kan ook lekkere hapjes bereiden voor je bezoekers, cash verdienen, voedsel oogsten, bomen planten en het terrein verbeteren zodat het er beeldmooi en aantrekkelijk uitziet.

Ontdek de uitdagende, plezierige browsergame My Free Circus! - en bezoek nooit meer een circus op dezelfde manier na het spelen van deze game....

My Free Circus screenshot1 My Free Circus screenshot2 My Free Circus screenshot3 My Free Circus screenshot4 My Free Circus screenshot5 My Free Circus screenshot6 My Free Circus screenshot7 My Free Circus screenshot8 My Free Circus screenshot9 My Free Circus screenshot10

My Free Circus benodigdheden

• Windows XP/Vista/7/8.1/10 (32-bit or 64-bit)
  • 2 GHz or higher