Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P)

Beschrijving Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege is de aankomende titel in het geprijsde FPS franchise ontwikkeld door de Ubisoft Montreal Studio. Deze game geeft je de mogelijkheid om de strategische vaardigheid onder de knie te krijgen. Delicate confrontaties, stresserende tactieken, teamwerk en zorgvuldige ontstekingen zorgen voor een geweldige ervaring. De gameplay van dit spel legt het niveau van accurate oorlogsvoering en strategie er hoog - en het gaat voort op het rijk verleden van de vorige Tom Clancy's Rainbow Six games.

DE SIEGE GAMEPLAY

Welkom bij een nieuw element van gevechten, dat nog nooit eerder gezien is in Rainbow Six: belegeringen. De vijanden hebben nu de krachten om hun omgevingen te veranderen naar echte burchten. Rainbow teams kunnen opgesloten of gevangen genomen worden tijdens het doorbreken van hun verdediging.

Om deze uitdaging te overkomen, hebben de spelers een "vorm van vrijheid die niet te vergelijken is met elke andere Rainbow Six game". Tactische maps, drones en rappels worden gecombineerd om de teams in Rainbow meer opties te geven om te plannen, aan te vallen en zich uit moeilijke situaties te werken, dan ooit tevoren.

COUNTER TERRORIST UNITS

Counter terrorists hebben de moeilijk taak om gijzelaars in extreme, delicate situaties te redden. "Short range" specialisten hebben de discipline om zich op hun omgeving te concentreren. "Ze opereren in kleine formaties, en ze zijn experten in close-combat, demolition en gecoördineerde aanvallen. Rainbow Sic Siege zal vijf werkelijke operators omvatten: de Britse SAS, de Amerikaanse SWAT, de Franse GIGN, de Duitse GSG9 en de Russische SPETSNAZ."

Deze operators zullen elk hun eigen specialisaties hebben in de Siege operations. Elke operator heeft z'n unieke identiteit en aanpak. Sommige zijn gefocust om het vechten, terwijl anderen vooral de nadruk op hun verdediging leggen. Ze kunnen samenwerken als een team of nieuwe tactieken uitwerken.

PROCEDURAL DESTRUCTION

Het vernietigen van dingen is een deel van de siege gameplay. De spelers zullen nu de mogelijkheid hebben om hun omgeving te vernielen. De muren kunnen opgeblazen worden, waardoor er nieuwe linies ontstaan, en vloeren en plafonds kunnen ook neergehaald worden, waardoor er nieuwe toegangen tot de gebouwen ontstaan. Alles in de omgeving reageert realistisch, dynamisch en uniek naargelang de grootte en het kaliber van de kogels waarmee je schiet of de explosieven die je laat afgaan. In Rainbow Six Siege heeft het vernielen van dingen een betekenis. -

het is een kunst om explosieven op de juiste manier te gebruiken - en het is vaak de enigste weg naar succes. Move out!

Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P) screenshot1 Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P) screenshot2 Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P) screenshot3 Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P) screenshot4 Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P) screenshot5 Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P) screenshot6 Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P) screenshot7 Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P) screenshot8 Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P) screenshot9 Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P) screenshot10

Tom Clancy's Rainbow Six Siege (B2P) benodigdheden

• Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
  • Intel Core i3 560 3.3GHz / AMD Phenom II X4 945 3.0Ghz