Schrijf een artikel of neem een video op:

Schrijf een artikel of maak een video over deze game.
    Dit kan een review zijn, een tutorial, een guide enz... Meer

Record Video Bevestig
    Schrijf artikel Bevestig

Beschrijving Vikings: War of Clans

De gratis MMORTS Vikings: War of Clans kan in je browser gespeeld worden en de game geeft je de mogelijkheid om in de schoenen te staan van een Viking Jarl en een dorp en clan te leiden. In het spel moet je je strategische vaardigheden bewijzen, een stad bouwen, waardevolle grondstoffen verzamelen, een indrukwekkende leger van Vikings rekruteren en zowel echte als AI spelers bevechten.

Je kan verschillende constructies bouwen en je eigen held aanmaken. Jouw held is een Jarl en hij kan verschillende vaardigheden, items en legendarische eenheden krijgen, en er zijn bovendien nog eens 30 verschillende troepen om te trainen. Goed gebruik maken van je tijd is belangrijk, en je zult een evenwicht moeten vinden tussen het verdedigen van je stad en het veroveren en roven van schatten en grondstoffen uit andere gebieden. Rekruteer je troepen effectief, kies zorgvuldig je gevechten en bouw enkel de noodzakelijke gebouwen. De game is uitgegeven door Plarium en je begint met een bescheiden dorp en je kan nieuwe technieken ontdekken om je leger te versterken en huurlingen in te huren.

Wat verder in het spel krijg je de mogelijkheden om troepen te verdienen, wapens te bemachtigen en uitrustingen te craften. Je moet ook zorgvuldig je goden uit kiezen en ze gunstig houden. Verdien beloningen via quests en vorm allianties met vrienden. Steeds meer en meer MMORTS fans van over de hele wereld geniet van Vikings: War of Clans. Waarom ontdek je de wereld van Vikings: War of Clans niet zelf?

Screenshot
Vikings: War of Clans screenshot1 Vikings: War of Clans screenshot2 Vikings: War of Clans screenshot3 Vikings: War of Clans screenshot4 Vikings: War of Clans screenshot5 Vikings: War of Clans screenshot6 Vikings: War of Clans screenshot7 Vikings: War of Clans screenshot8 Vikings: War of Clans screenshot9 Vikings: War of Clans screenshot10
Video

Vikings: War of Clans benodigdheden

• Windows XP/Vista/7/8.1/10 (32-bit or 64-bit)